úterý 20. října 2009

Škola volá

Nevím, kterého magora napadlo vymyslet studijní oddělení, no to teda fakt nevím. Nicméně, pokud někdy v životě půjdete na studijní oddělení, máte jistotu, že se vám dostane několika věcí, a to:
a) ujištění, že jste naprostý debil, který na té škole, potažmo na celém světě nemá co pohledávat,
b) pohlavek za to, že nemáte prostudovanou Karolinku od začátku na konec a zpět,
c) kopnutí do zadnice za to, že jste tam vůbec chodili, protože co máte sakra co chodit na studijní a něco po nich chtít.
Dneska jsem totiž byla poprvé ve své nové škole. První předmět, na který jsem chtěla jít, byl Úvod do religionistické práce. Žel, když jsem vystoupala do učebny H301, zjistila jsem ze vzkazu, že se přednáška přesouvá do PC laboratoře v H107. A tady nastal malý zádrhel - H1O7 je z technických důvodů uzavřená a zamčená. Šla jsem tedy na kávu. Hm.
Další předmět, Teologická propedeutika a specifika pravoslavné církve, se vydařil, ve stísněných podmínkách kabinetu přednášející, která měla nemocná záda a nemohla se vůbec pohnout. A další předmět, Dějiny církve ve středověku, odpadl. Tak jsem doma a tuto velmi zajímavou (?) látku vám sděluji. A jako závdavek připojuji větu pí. přednášející:
Křesťan - antisemita je nonsens, všichni křesťani si tehdy měli navléct žluté hvězdy na ruku.

Žádné komentáře:

Okomentovat